BIROUL ONLINE

Lista documentelor publice produse/gestionate de Primăria comunei Scărișoara

Lista cuprinzând informaţiile de interes public:

– hotărârile adoptate de Consiliul local al comunei Scărișoara;
– organigrama Primăriei comunei Scărișoara;
– regulamentul de organizare şi funcţionare al comunei Scărișoara;
– anunţuri privind concursuri organizate în cadrul Primăriei comunei Scărișoara;
– anunţuri de licitaţii;
– lista certificatelor de urbanism;
– lista autorizaţiilor de construire/desfiinţare;
– sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil;
– programele şi strategiile proprii;


Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii:
– hotărâri adoptate de Consiliului local al comunei Scărișoara;
– dispoziţii emise de Primarul comunei Scărișoara;
– autorizaţii taxi;
– autorizatii de funcţionare;
– adeverinţe;
– acorduri;
– avize;
– autorizaţii de demolare;
– autorizaţii persoană fizică sau asociaţie familială;
– certificat de notare a construcţiilor în Cartea Funciară;
– certificat de producător agricol
– certificat fiscal
– contracte de închiriere
– contracte de concesiune
– contracte privind achiziţiile publice
– documentaţii de licitaţie privind închirierile, concesionările şi achiziţiile publice
– documente privind investiţiile şi reparaţiile imobilelor – clădiri şi terenuri – aflate în proprietatea comunei Scărișoara
– documente privind inventarul imobilelor clădiri şi terenuri aflate în patrimoniul comunei SScărișoara
– documente privind proiectele de finanţare a investiţiilor publice
– rapoarte de specialitate, proiecte de hotărâri, hotărâri ale Consiliului local
– documentaţii de amenajare a teritoriului şi urbanism – PUG, PUZ, PUD – planuri de amenajare
– regulamentul local de urbanism
– autorizatii de construire
– certificate de urbanism
– procese verbale de recepţie la terminarea lucrărilor
– avize privind racordurile la reţelele edilitare
– procese verbale de control propriu privind disciplina în construcţii şi protecţia mediului
– procese verbale de control încheiate de catre institutiile statului cu atributii în control si îndrumare
– raportari statistice, evidente pe categorii de probleme
– state de functii
– state de personal
– contracte de muncă pe durată nedeterminată şi determinată
– dosare de personal
– dosare profesionale
– carnete de muncă
– planul de protecţie civilă
– planul de aparare împotriva dezastrelor
– planul cu principalele activitati de protectie civila
– planul dezvoltarii bazei materiale
– planul pregatirii de protectie civila
– planul de organizare de protectie civilă


> actualizează lista

Print Friendly, PDF & Email

Actele necesare:

Aici sunt menționate documetele necesare în relația cetățenilor cu administrația publică locală.

ACTELE NECESARE PENTRU ÎNCHEIEREA CĂSĂTORIEI

  1. Certificate prenupţiale (analize medicale) de la medicul de familie sau din policlinică valabilitatea acestor certificate – 14 zile
  2. Certificate de naştere – original + fotocopie
  3. Cărţi de identitate – original + fotocopie
  4. Hotărârea de divorţ / certificatul de deces pentru persoanele care nu sunt la prima căsătorie

ACTELE SE DEPUN CU 10-14 ZILE ÎNAINTE DE DATA CĂSĂTORIEI

ACTELE NECESARE PENTRU ÎNREGISTRAREA DECESULUI

  1. Certificatul medical constatator al decesului
  2. Buletinul (cartea) de identitate – original + fotocopie a persoanei decedate
  3. Certificatul de naştere şi de căsătorie – original + fotocopie ale persoanei decedate
  4. Buletinul (cartea) de identitate – original + fotocopie a persoanei care declară decesul

Termenul pentru declararea decesului:

  1. 3 zile când cauza decesului este naturală;
  2. 48 ore când decesul se datorează unei sinucideri, unui accident sau altor cauze violente.

ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA DUPLICATELOR

Pentru eliberarea duplicatelor în cazul actelor de stare civilă pierdute, distruse sau furate, cât şi pentru preschimbarea celor vechi în certificate de uz internaţional sunt necesare următoarele acte :

  1. Actul de identitate original şi copie xerox (în lipsa acestuia – Cartea de identitate provizorie eliberată de Serviciul de Evidenţa Persoanelor)
  2. Chitanta în valoare de 2 lei achitată la casieria institutiei
  3. Cerere – formular tip

 Duplicatele după certificatele de naştere se eliberează numai titularilor.
Duplicatele după certificatele de naştere ale minorilor sub 14 ani sau a celor peste 14 ani, care nu au avut niciodată act de identitate se eliberează unuia dintre părinţi.
Duplicatele după certificatele de căsătorie se eliberează unuia dintre soţi.
Duplicatele după certificatele de deces se eliberează persoanelor îndreptăţite.

DOCUMENTE NECESARE PENTRU ACORDAREA ALOCAŢIEI DE STAT

1. Certificat de naştere copil (original şi copie);
2. Actul de indentitate ale părinţilor (original şi copie);
3. Certificat de căsătorie (original si copie):
3. Cerere;
4. Dosar.

DOCUMENTE NECESARE PENTRU INDEMNIZAŢIA DE CREŞTERE A COPILULUI

  1. Cerere;
  2. actele de identitate ale părinţilor (original şi copii);
  3. certificatul de naştere a copilului pentru care se solicită dreptul (original şi copii);
  4. adeverinţă eliberată de către angajator;
  5. decizie de suspendare a activităţii;
  6. pentru plata in cont bancar – extras de cont;
  7. certificat fiscal;
  8. Fișa fiscală;
  9. Stagiu de cotizare;
  10. Copie cerere depusa la unitate;
  11. Dosar.

ATENŢIE !!!
Pentru persoanele care realizează din activităţi independente sau activităţi agricole vor depune dovada privind veniturile realizate în anul fiscal anterior celui în care s-a născut copilul şi/sau dovadă privind venitul calculat în vederea plăţii anticipate a impozitului precum şi copia deciziei de impunere eliberate de autorităţile competente.
Pentru persoanele care au urmat sau urmează o formă de învăţământ universitar, postuniversitar sau liceal se va prezenta o adeverinţă de studii/diplomă de absolvire.

DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII ALOCAŢIEI DE SUSŢINERE A FAMILIEI

  1. Cerere;
  2. Livret de familie (original şi copie);
  3. C.I./B.I. (original şi copie);
  4. Acte doveditoare privind venitul net obţinut de către membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii;
  5. Adeverinţă de la şcoală pentru copiii şcolarizaţi cu specificaţia că nu înregistrează absenţe nemotivate în cursul unui semestru care să conducă la scăderea notei la purtare la 8;
  6. Certificat de căsătorie ,hotărâre de divorţ, certificat de deces, după caz(original şi copie);
  7. Certificat de naştere pentru copii sub 14 ani, (original şi copie);
  8. Talon – mijloace de transport aliate în proprietate (original şi copie) după caz;
  9. Adeverinţă de la registrul agricol ;
  10. Adeverinţă de la Administraţia Financiară;
  11. Dosar.

DOCUMENTE NECESARE IN VEDEREA ACORDĂRII AJUTORULUI SOCIAL

  1. Cerere;
  2. Livret de familie (original şi copie);
  3. C.I./B.I. (original şi copi);
  4. Acte doveditoare privind venitul net obţinut de către membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii;
  5. Adeverinţă de la şcoală pentru copiii şcolarizaţi;
  6. Certificat de căsătorie, hotărâre de divorţ, certificat de deces, după caz (original şi copie);
  7. Certificat de naştere pentru copii sub 14 ani, (original şi copie);
  8. Talon – mijloace dc transport aflate în proprietate (original şi copie) după caz;
  9. Adeverinţă de la registrul agricol
  10. Adeverinţă de la A.J.O.F.M. (şomaj);
  11. Certificatul medical de constatare a capacităţii de muncă (expertiză medicală)
  12. Adeverinţă de la Administraţia Financiară
  13. Dosare

ACTE NECESARE PENTRU OBȚINEREA DESPĂGUBIRILOR ÎN URMA DAUNELOR PROVOCATE DE ANIMALELE SĂLBATICE

Print Friendly, PDF & Email